sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Tu existai intrun univers paralel

....Unde nu eram decat eu si tu, un intreg carnal si atat. Acolo unde nu exista timp, materie si suflu. Unde ''eu''-l era ''tu''-ul si ''noi''-ul era miezul.  Unde nu ne e frica de asternuturi albe si de cer insorit. Unde eu sunt tu si tu esti eu si noi suntem ...doar noi. Si nimic altceva nu mai exista. Unde simtul devine taios si cuvantul si-a gasit sensul. Unde poteca te duce spre nimic si totusi e acel nou pe care il sti deja....atat de familiar.....atat de firesc. Ca-ti simt cuvantul pe pielea mea e o incantare. Ca-ti simt privirea e un blestem.  Mi-e dor de tine, mi-e dor de mine, aceea ce am fost. Si mi-e dor mine aceea ce voi fi. Mi-e mine de tine..mi-e inauntrul meu de tine...uite ca un surogat pentru om nu s-a gasit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu