marți, 20 ianuarie 2015

        ''Imi apartin, pricepeti?
         Si sunt ceea ce sunt!''
                                      - Omar Khayyam

        Sunt ceea ce sunt, ia-ma asa sau taraie-ti pasii d-aici! Tocmai trezita dintro catatonie indelungata. Am ridicat capul, mi-am intins limburile, am marait, am adulmecat, mi-am venit in simtiri. Sunt buna de rea ce sunt si rea de buna ce sunt! Sunt perfecta cu toate imperfectiunile (aici citez un clasic in viata)! Io sunt acea creatura care va cere tribut insinuandu-se in mintea si sufletul tau, Io sunt aceea care poate crea si poate distruge ! Io pot sa iubesc si pot sa las (da, stiu..io si Maria Tanase)! Si chiar de nu voi reusi, voi muri incercand (iar citez un clasic)!!
        Asadar, in completare, si in caz ca inca te mai roade curiozitatea, hai sa ma mai detaliez putin. Imi place sa gatesc, dar nu pentru mine (drept pentru care voi fi cel mai al dracu' chef ), cititul la lumanare, iarba, florile si vantul de toamna, pisicile, merele coapte, Septicflesh, motocicletele, Moliere, mirosul de piele, pamant jilav si tutun, furtunile, Goldoni, ceaiul de menta, Sherlock Holmes si bocancii. Nu cred in niciun dumnezeu (cu exceptia unicornilor si piticilor de gradina), dar cred in bunul simt si buna socoteala.
        Aici sunt in propriul meu spatiu si am sa scriu te miri ce traznai. Ca asa vreau io. Cel mai probabil despre mancare, pisici, muzica, filosofie, vremea de afara, vise lucide, teatru, lamentari, auto-ridiculizari....adica un ceva cu ''de toate''.
        Acum doar caut cuvantul, ciopartesc gandul, plagiez crezuri si bajbaiesc prin viscerele textului. Le caut intelesul si mi le asociez. Sunt in tranzit, din starea ''- Da-mi un motiv pentru care sa ma trezesc dimineata! - Habar n-am, astept sa moara cainele (in cazul de fata pisica, de care dispun) ca sa ma impusc...'' - in starea ''- Da-mi un motiv pentru care sa ma trezesc dimineata! -  Ca sa imi multumesti ca exist si iti dau atentie!''
        Caut gusturi si arome noi. Caut acel fel de mancare care iti va oferi imbucatura perfecta. Caut claritatea aia bolnava care ma va duce pe culmile creatiei. Acum ma regasesc. Imi caut monstruozitatea si umanitatea deopotriva.
        Io, Anda, treizeci si ceva, single, cea care prinde contur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu