vineri, 30 ianuarie 2015

Trezire

M-am trezit oarecum molesita ca un pisoi, putin aiurita, cu gandul hoinarind printre stele ca o naluca. Marai si ma raspandesc sub plapuma calda. Imi place sa ma pierd in senzatia catifelata a cearsafurilor. Imi musc buzele aflate inca sub impresia visului si o suvita de par imi ofera gust de mandarina. Ma prind cu ghearele de reverie, incercand sa-i pastrez cat mai mult forma. Incerc sa prind din neunde orice frantura de continut si culoare. Inca mai pot simti vag mirosul de piele scaldata in praf de vreme. Cu mainile intinse si degetele rasfirate, bajbai dupa stafia rupta din mine. O aud cum respira inabusit, caci cerul se inchide si clipa sta pe loc. O umbra fumurie imi sare pe piept si curand imaginea paleste, lumina imi tulbura vedenia si misterul se spulbera, lasand in urma doar un trup livid in caldura asternutului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu